Friday, January 4, 2008

The Bitch is Back

Thanks for this tag, Missie!  I love it!  Check my sidebar for a link to Missie's tags!

Remember in the meme I mentioned the 'Queen Bitch' book?  It is this fun, quirky little book with kitschy housewife pictures and funny sayings!  (about 50 of them)

I change the picture that is face out each day!

Check it out:

 This is the cover.

This is my absolute favorite!

But here are some more good ones!

 

 

I just love stuff like this!  This is actually the second book that these writers have done!  I have GOT to get the first one of these days!  LOL

Happy Friday!

be well,
Dawn

26 comments:

coelha said...

I almost got one of those calendars for work....but....i don't think it would be up to county code....lol!  It might have "offended" someone---if you work for a county office you have to be "politically correct" at all times..  Julie

astoriasand said...

ROFPMSL what are you like Dawn.They are brillant.Love the one of your favourite and the last one is definatly me this week I think............though for me it should say I can sleep for ENGLAND on my Cafe-Mocha-Vodka-Vallium-Latte  He-He-Take Care God Bless Thankyou for sharing.Take Care God Bless Kath
astoriasand http://journals.aol.co.uk/astoriasand/MYSIMPLERHYMES

wwfbison said...

These are great, I love the mocha-vodka-valium one and the kids chewed through their straps...LOL  thanks for the laugh!!
Lisa

glensfork4 said...

My mom bought me a coedikit calendar and it is so funny....

love yours....kids chewed thru the straps HA

Michele

sdoscher458 said...

Great post. I'm still laughing at the calendar days...lol. Puttting a "twist" on man's perfect world....love, Sandi

nightmaremom said...

OMG!!!!  Love it
hugs
d

chat2missie said...

I'm going on Ebay right now to see if I can find one of those for sale!  I love it.
Missie

erarein63 said...

Too cute, Dawn!  I too like the coffee one and have had it on my sidebar, way at the bottome after all the yummy Johnny Depp photos, lol.  De ;)

gapurplescorpion said...

OMG, those are classic!!!  I might have to get that book!  Hope your new year is off to a good start!  I don't know if I've ever commented on your journals before, but I heard good things about you in another journal so I thought I'd check this out.  Well worth it!!  

Take care!  

Joyce

preciousone25 said...

Those are funny!!  I love the Cafe-Mocha-Vodka-Valium one!!!  LOL!!!

Joann

queeniemart said...

I worked with a guy who bought me a name tag that said "queen bitch". I decided to take it as a compliment. Love your book and the sayings.
hugs, lisa

emabecmar said...

lol loved it. (((hugs)))))
Cindy

libragem007 said...

Oh my gosh! I LOVE it! LOL..gotta have me one of this book too...
wow! what a GREAT influence to us mothers these days LOL!
laundry in the fireplace, valium latte, kids on strap..why haven't I thought of that?
I like that this author validated the bed being my bestfriend...so cuddly!
LOL!

Happy New Year!
Gem :-D

http://journals.aol.com/libragem007/collage/entries/2007/12/31/2007--a-year-in-review--/1769

psychfun said...

AWESOME!

toonguykc said...

The laundry one is my favorite.

Russ

eml625 said...

Very funny !!

Ellen

cacklinrosie101 said...

ROFL...I love them.  I used to have a link to astounding graphics that had tons of these.  Happy weekend!  HUGS Chris

mleighin21st said...

Oh, I Love the Cafe-Mocha-Vodka-Valium-Latte to go.  Actually, they're all really good.  Have a great weekend.
                                      Smiles,  Leigh

   

madmanadhd said...

These are hilarious! The one about the ashes in the fireplace is soooo fitting for the drudgery of laundry. Hey thanks for keeping in touch and visiting my journal. Life is about to kick it in gear for the new semester but first I want to catch up.
Did you see that I had to move my journal to Junior? Technical difficulties, plus now anyone can leave a comment if they so desire.
Here is the new link:
http://dearjunior.blogsome.com/

Hope the crew is well an ready to make 2008 the best year yet.

Be well,
Michael

luddie343 said...

Yea get that 1st one these are priceless!!  I love your favorite, gotta write that down and ask for it next time I'm at Starbucks lol.  xoxo CATHY

helmswondermom said...

Where can I get me one of those???  I love them, and have been meaning to ask you where you get them when you post them.  May I snag a few to use occasionally?
Lori

sunnyside46 said...

this is great
I got Mariah a picture that looks like that same kind of art with a sexy girl in a pink dress saying,"not all bad girls wear black"
Marti

ekgillen said...

The slideshow in my sidebar has a lot of these images!! :)
Gillie

sangrialel said...

OMG Dawn this is hilarious!!! Where did you get it???  I have to have one. Linda

tenyearnap said...

Cute book! Perfect for you, too....I mean that in a good way, of course :-) Cin

randlprysock said...

How did I miss this entry?  These are AWESOME!
Hugs,
Lisa